Učenje nikada ne prestaje, jer život nikada ne prestaje da nas podučava.
U jednom od najlepših prostora u Beogradu, uronite u magični svet reči gde ćete:
Učenje stranih jezika se u Svetu reči odvija u tri pravca:
Kako to uspevamo? Važno je personalizovati sadržaj iz knjige. Učiniti ga deci bitnim. Što više uspeju emotivno da se angažuju oko neke teme , to će se njihov mozak više uključiti. A to je ono što želimo! Mozak koji je uključen i prisutan!
Na fakultetu smo radili anketu ( bilo je anketirano 150 studenata završnih godina različitih fakulteta, dakle 23-27 godina) i pitanje je glasilo:
Kakve časove najduže pamtite?
A. gde je predavanje bilo lepo osmišljeno i inspirativno
B. gde ste radili vežbanja bez greške i dobili peticu
C. gde ste dobili prvu jedinicu
D. gde ste bili uključeni u aktivnosti kao što su gluma, prezentacija, muzika, ples …
Pogađate rezultat?
A. 22 studenta – Inspirativno je čuti organizovano i lepo predavanje.
B. 9 studenata – Petica nam utiče na ego i osećamo se dobro ali taj osećaj prođe brzo.
C. 25 studenata – to je emotivno razočaranje i zato ostaje dugo u memoriji
D. 94 studenta – ono što najduže pamtimo jesu časovi na kojima smo bili UKLJUČENI u stvaranje i otkrivanje.
„Tell me and I forget. Teach me and I remember. Involve me and I learn!“
„ Reci mi - zaboraviću. Nauči me - upamtiću. Uključi me - NAUČIČU!“
(Bendžamin Frenklin)
Drugi pravac je motivisanje đaka da dođu do svetski priznate diplome koja je pokazatelj da su dostigli akademski nivo znanja. To znači da mogu da studiraju u inostranstvu na tom jeziku ili da sa lakoćom prate svetska dešavanja iz oblasti koja ih zanima na stranom jeziku.
Za engleski to su diplome FCE,CAE,CPE,IELTS
Za nemački diplome GOETHE instituta
Za francuski diplome DELF i DALF
Ove diplome omogućavaju onima koji uče strani jezik da ozvaniče svoj nivo znanja i sposobnosti upotrebe jezika.
Širenje slike i korišćenje jezičkih veština u drugim sferama života. Kao učenje "na kvadrat".
Učimo kako se uči, vežbamo tehnike pamćenja, inspirišemo đake da stvaraju svoje simbole u toku učenja.
Učimo poeziju, matematiku, istoriju, biologiju, geografiju. Pevamo pesme, radimo eksperimente, čuvamo životnu sredinu i učimo odgovornosti od malih nogu. Posebnu pažnju posvećujemo pisanju kao najzahtevnijem jezičkom izazovu, jer misao pretočena u reči i zabeležena na papir može imati ogromnu važnost u životu.